













יש לך שאלות.
לנו יש תשובות.

שינוי מעלה שאלות – זה בסדר גמור.
שלחו כל שאלה, ונחזיר תשובה עניינית וברורה בלי סיבובים.
נשמע טוב מידי, מה הקאצ׳?
תכל׳ס אין קאץ'. אנחנו מטפלים עבורך בכל שלבי התהליך—מהדיווח הראשון ועד שהרכב חוזר לכביש ללא עלות מצדך. כל ההוצאות והעלויות משולמות על ידי חברת הביטוח הנתבעת.
אם אני אשם בתאונה - עדין תעזרו לי?
ברור. אנחנו לא שופטים- רק מסדרים עניינים.
אם יש לי סוכן ביטוח?
מעולה זה יחסוך לך להעביר לנו את המסמכים. אחרי שתפתח אצלנו את התיק תחבר אותנו לסוכן שלך ונעבוד ישירות מולו בשמך.
האם יש עלויות נסתרות כשעובדים איתכם?
לא. ואנחנו גם מוודאים שאף גוף בדרך לא ישליך עליך עלויות שאין בהם צורך. אנחנו מאמינים בשקיפות מלאה.
כשאתה לא אשם כל העלויות מכוסות על ידי חברות הביטוח המעורבות במקרה.
אם אתה אשם בתאונה כנראה יהיה תשלום של השתתפות עצמית כפי שבחרת כשרכשת את הפוליסה ונעשה גם מאמצים להפחית את זה בשמך.
האם זה ישפיע על המחיר של הביטוח שלי אם משתמשים בכם?
אפילו לא בשקל אחד.
אם התאונה מתנהלת דרכנו ואתה לא אשם בתאונה זה לא ישפיע בשום צורה על עלות הביטוח שלך.
גם אם אתה אשם בתאונה הדבר היחיד שיכול להשתנות זה עלות הפרמייה ולא בגלל השימוש בקליימזי אלא כי העבר הביטוחי שלך השתנה. זה יעלה בדיוק כמו שתנהל את זה עצמאית מול חברת הביטוח.
יש לי רק רכב אחד לכל המשפחה. מה עכשיו?
נקבל אותך כמו שאתה – עם רכב חלופי שמתאים בדיוק למה שאתה צריך.
עובדים מול כל חברות הביטוח?
אנחנו עובדים עם מוסכי הסדר של כל חברות הביטוח.
כן. מול כולן. גם ההיא עם הפרסומת המעצבנת.
מי מעדכן אותי מה קורה עם התאונה שלי?
מהרגע שנפתחה אצלנו התביעה יש לך מנהל תיק שילווה אותך מההתחלה ועד הסוף. ניתן לתקשר איתו בטלפון/וואטסאפ או מייל. מה שנוח לך.
באיזה תדירות אני אקבל עדכון על התאונה שלי?
בכל רגע שיהיה עדכון בתיק שלך אתה תקבל עדכון לוואטסאפ שלך.
וכמובן תמיד אפשר לפנות למנהל התיק שלך.
אתם עוזרים במקרה של טוטאל לוס /אובדן להלכה?
כמובן. אנחנו יכולים לעזור גם במקרה של טוטאל לוס יש לנו מגוון רחב של אפשרויות במקרים כאלו.
איך עובד נושא הרכב החלופי?
אנחנו יכולים לספק רכב חלופי אם הרכב נכנס לאחד המוסכים המורשים שלנו לתיקון. מדובר ברכב מחברת השכרה שיהיה לשירותך כל עוד הרכב שלך בתיקון.
האם אתם עובדים בכל הארץ?
כן יש לנו פריסה ארצית.
אם נפצעתי פיזית בתאונה - אתם יכולים לעזור לי?
כמובן.
אנחנו עובדים עם הגופים הטובים ביותר בישראל בתביעות חובה ונזקי גוף.
אם נפצעת פיזית אנא ציין זאת למנהל התיק שלך ויעשו כל מה שאפשר לתת לך את המענה הכי טוב ויעיל לנושא.
האם אני צריך גם לדבר עם חברת הביטוח שלי?
אם פנית אלינו אין צורך שתפנה לחברת הביטוח. אנחנו נייצג אותם ונמצא את הזכויות עבורך מול החברת ביטוח.
לפעמים לעבוד מול חברת הביטוח ישירות יכול להיות תאונה בפני עצמו (אם תצליח להשיג אותם).